Deze maand is Manon alweer twee jaar bij ons werkzaam als secretaresse. Zij is degene met wie de meeste als eerste contact hebben als ze onze praktijk bellen. Alleen krijgt u haar niet altijd aan de lijn. Hoe zit dat nou eigenlijk?
Wie krijgt u aan de lijn?
Op dinsdag en donderdag neemt Manon de hele dag de telefoon aan en op maandag en vrijdag doet zij dit in de ochtend. Zij werkt deels in onze locatie in de Linie en deels vanuit huis. Zij kan voor u een afspraak inplannen of eventueel een boodschap doorgeven. Indien nodig wordt u dan teruggebeld door de desbetreffende persoon.
Wanneer Manon niet werkt is de telefoon doorgeschakeld naar een telefonische bereikbaarheidsservice. Dit doen we omdat we vinden dat we goed bereikbaar moeten zijn. U krijgt dan iemand van deze telefoonservice aan de lijn.
Zij kunnen geen afspraak voor u maken, maar geven wel direct uw boodschap via e-mail aan ons door. Wij nemen vervolgens zo snel mogelijk contact met u op. Als u ons belt op een woensdag of een maandag- en vrijdagmiddag is de kans dus groot dat u de telefoonservice aan de lijn krijgt. Uw bericht komt dan wel altijd bij ons aan!
Andere manieren om ons te bereiken
Op werkdagen zijn wij tussen 8:00-18:00uur telefonisch bereikbaar. Buiten deze uren krijgt u onze voicemail, waar u een bericht voor ons op kunt inspreken. Deze voicemail komt dan als een email-bericht bij ons binnen en wij kunnen deze vanaf elke locatie afluisteren.
Sinds kort is onze praktijk ook via WhatsApp bereikbaar. En dan wel gewoon via ons eigen vertrouwde nummer 0313-427654. Als u dit nummer opslaat in uw contacten kunt u via WhatsApp een gesprek starten.
Wilt u alleen een afspraak maken kan dat ook via ons online afsprakenformulier. Hiermee verschaft u ons direct met alle nodige informatie, om u zo snel mogelijk van dienst te kunnen zijn.
Wij zijn altijd bereikbaar via ons algemene e-mailadres info@fysiotherapie-ruesink.nl of via de e-mail adressen van één van onze medewerkers.