Een afspraak verzetten of afzeggen, om wat voor reden dan ook, dat kan. Dit is geen probleem als u dat minimaal 24 uur voor de geplande afspraak doet. In overleg plannen we dan een nieuwe afspraak.
Op tijd afzeggen
Als u door omstandigheden niet op de afgesproken tijd kunt komen dan verzoeken wij u dit minimaal 24 uur voor de geplande afspraak per telefoon of e-mail te melden (ook in het weekend). Als wij de telefoon niet opnemen kunt u de telefoonbeantwoorder inspreken. Onze e-mail wordt meerdere malen per dag gecontroleerd.
Vervolgens nemen wij zo nodig contact met u op om een nieuwe afspraak te maken. Hiervoor worden geen kosten in rekening gebracht, niet bij u en niet bij uw zorgverzekering.
Te laat afgezegd
Als u niet verschijnt op de afgesproken tijd of minder dan 24 uur voor de afgesproken tijd afzegd dan zijn wij verplicht het “verzuimtarief” in rekening te brengen. Het verzuimtarief bedraagt €30,00 en moet door uzelf betaald worden, uw verzekering vergoedt dit niet.
Het tarief is bedoeld als tegemoetkoming voor de door ons gereserveerde tijd.